BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 12, 2010

MITEK (Minggu Terbuka Kolej) UITM 2010


Dlam sambutan MITEK UITM (3-7March) baru2 nie ,aku beserta dngan budak2 rumah ade bukak gerai dkat depan admin..tapak gerai tu mmg disediakan khas untuk program MITEK nie..kalau nak ikutkan ,yang ada share dan keluar modal untuk join event nie just 6 orang jer tapi sepanjang 5 hari tu ,hampir satu dak rumah (purata 9 orang) turun meriahkan gerai kitorng..untung yang kitorng dapat spnjang 5 hari nie tak der la bnyak sngat..maybe sbb financial planning yg lemah..tapi tu tak penting..bg aku , experience spnjang 5 hari tu jauh lagi berharga..gerai kitorng bley tahan gak laju lagi2 time waktu puncak..aku rase hari pling kabut first day ngn last day la kot..first day sbb dak2 kolej yg turun mmg pling rmai (kne pakse turun kot) & last day sbb satu2 brang habes time waktu puncak (nie mmg tak ley bla)..aku sblm nie tak de exp berniaga kat gerai2 pasar malam dan tepi jalan nie..insya allah exp yg aku dpat nie akan dimanfaatkn utk mase hadapan yg lebih gemilang..let's prepare for the future!! basha!!~

0 comments: