BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 15, 2010

Fantasy Footballl


Sape2 yg mmg minat gila ngn bola mesti tau mende alah nie kn..Fantasy Football nie merupakan simulator online yg membolehkn korng memilih pemain pilihan korng & bersaing dlam liga yg korng create sendiri & orng lain di seluruh dunia..Score utuk player korng bergantung pade result perlawanan EPL pade setiap minggu & korng boleh menukar player (ade limit) sblm sesuatu perlawanan bermula..


Aku baru jer main mende alah nie padahal mende nie da lame kot..aku join Fantasy Football utuk season nie pon time gameweek 4 & aku join mostly sbb ampir semua dak2 rumah aku main mende nie..bile dah main mende nie ,feel nk tngok match EPL tu mmg mkin teruja..sblum nie aku tak kesah sngat pon ngn match2 lain..yg aku kesah match melibatkn psukan kesayangan aku jer la ,Chelsea FC..tp lepas join mende nie ,mmg bnyak key player dari semua team yg aku knal..yg lbey syiok ,even aku join time gameweek 4 ,aku still bley lead & beat dak2 umah aku..ley tahan gak aku pnye kemahiran estimation kan..huhu kat atas nie ade kedudukan terkini (gameweek 30) utuk liga dak2 rumah aku & name team yg aku pkai dah tentu trademark aku ,CMI FC

0 comments: