BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 15, 2010

Chelsea FC


Mesti mcam2 yg korng rase bile tngok title nie..ade yg sokong ,ade yg suke ,ade yg tak suke ,ade yg menyampah & ade yg menyumpah..yg menyampah & menyumpah tu lantak korng la..aku tau korng jealous ngn team nie..pade yg belum tau ,nie team bola sepak Chelsea FC yg bersaing dlam liga tersohor dunia ,liga Inggeris (EPL)..aku dah minat ngn team Chelsea FC nie dari aku skolah rendah lg (zman Zola ,Gialuca Vialli ,Petrescu)..time aku mude2 dlu ,Chelsea nie bkan team kelas atasan..dlu MU ,Arsenal ngn Liv jer la yg conquer EPL..tp lepas billionair Russia ,Roman Abramovich beli team nie, wajah Chelsea berubah hampir 360 darjah..skrng nie pasukan nie boleh dianggap pencabar utama dlam EPL..dlam bola sepak ,wang mmg boleh membeli kejayaan & hal nie dpat dibuktikan bile kite tngok pencapaian Chelsea FC nie..aku tak kesahla korng nk kate care Chelsea tak beretika la ,buyers la ,merosakkan bola sepak la..football is football k..


One more ,reason utame aku mmg minat ngn Chelsea FC nie sbb gelaran team nie sendiri which is "The Blues"..warne favorite aku mmg biru & tema Chelsea nie mmg sesuai sngat ngn jiwa aku..warne lain yg aku minat warne kuning (warne Malaysia beb) & coklat

0 comments: