BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 31, 2010

Din Beramboi Sakit


Time aku belek2 blog Mazidul (999) ,tetibe aku terbace post die mengenai pelawak popular negara nie. Ahmad Fuad Mior Badri atau nama popularnya "Din Beramboi" sedang bertarung nyawa kerana terkena jangkitan kuman air kencing tikus dan demam denggi berdarah. Keadaan Din Beramboi dilaporkan kritikal kerana berlaku pendarahan dalam badan & buah pinggang Din gagal berfungsi. Aku ni minat gak tengok lawak Din Beramboi ni even sesetengah orang tak dapat terima sebab lawak Din nie kasar sangat. Tapi bagi aku ,open minded jer la. Kalo kita sensitif sangat ,nak buat apa pon tak boleh. Bila dengar berita nie ,taching gak. Ramai gak makan hati sebab tak dapat dengar lagi celoteh Din & Aznil dalam riuh pagi Era. Papepon ,aku just wish semoga Allah panjangkan umur Din Beramboi ni. Amin

0 comments: