BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 24, 2010

BYE2 Shah Alam ,HELLO Kajang =)

Akhir bulan 12 hari tu ,aku baru jer pindah rumah dari Shah Alam ke Kajang..kalau nak ikutkan ,nie kali ke-3 aku pindah rumah dalam tempoh 4 tahun..dari cheras perdana ke melaka ,shah alam dan kajang..da cam orang nomad pon ade..penat woo nk pindah2 nie..leceh giler..part paling leceh nak kene angkat barang dan kemas satu rumah..da la barang banyak gedabak..lbey smnggu gak la nk susun brang satu umah completely..

Tapi rumah baru kali nie last pindah kot sebab nie rumah sendiri..rumah nie baru siap ,tu yg pakat pindah terus..jimatkan kos sewe umah..nk compare umah shah alam dulu ngn umah kajang nie ,besar lg umah shah alam sebab tu umah kuarters kerajaan dan byar pon lbey kurng separuh jer dari sepatutnya..tapi aku lagi suka stay area kajang nie sebab member sekolah aku dulu pon ramai stay area sini..kajang nie pon boleh tahan strategik gak..KL dekat ,putrajaya pon dekat..meriah ckit life..tak gune umah besa tp life kureng..tersia2 mase remaje..tul tak?huhu..kat atas nie pic umah aku kat kajang..gamba nie dicapture time umah tu under maintenance lg tp skrng da siap la..termiss lak nk amek pic pas siap..klo ade kesempatan ,aku update later..adios =)

1 comments:

hardisk said...

weh iwan.tangkap la lg gambar rumah.nk tgk

izzat